Wednesday, November 16, 2005

Clothing in Finnland







HUN:
mivel kinnt -20 fok hideg volt, nagyon jol fel kellett oltoznom. Kaptam kolcsonbe nehany ruhat....nem erdekeltek a szinek, csak az, hogy ne fazzak!
Eredmeny: 2 zokni, 2 harisnya, 1 belelt nadrag, triko, polo, gyapju kardigan, 40-es meretu csizma.
Es persze sal, sapka, kesztyu, telikabat.. :))
Mikor nekiindultam a varosnak, ugy ereztem, mintha a Holdra mennek vagy mintha a szumo VB-re keszulnek :)))....annyi ruha volt rajtam :):):)
Ja, es nem faztam!

es egy ejszakat halozsakban is eltoltottem. :)

EN:
outside there was -20 Celsius. I got some special clothes for the week.
On the photo you can see, how many clothes I have to put on.
Result: 2 socks, 2 stockings, 1 trousers, T-shirt, jumper, and boots (size 40)
and of course shawl, cap, gloves and winter coat.
When I went to the town, I felt like I go to the moon, or like I go to a Sumo World championship. :))))

for one night I slept in sleeping-bag. :)

2 Comments:

At 11:53 AM , Anonymous Anonymous said...

I just love those trousers. They look stunning.....

 
At 9:17 PM , Anonymous Anonymous said...

Hmm. Azért aludtál hálózsákban a földön, mert az ágy tele volt ruhákkal?? :-PP

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home