Tuesday, November 15, 2005

Helsinki - Rovaniemi by train (1000 km) and back










HUN:
kepek a finn vonatrol. Odafele halokocsis vonattal utaztunk, mivel 12 oras utra keszultunk (1000 km). Nagyon kenyelmes volt. Ugy ereztem, mintha a vilagvege fele tartanank...olyan sok idobe telt....es tenyleg. :)
Az ajtok egy muanyag, lyukkartyaval nyiltak. Ha kimentem wc-re, egy ilyen kartyat erdemes volt magammal vinnem. ;-) A halokabinban 3 agy volt egymas felett. En legfelul aludtam. A kabinban volt egy pici mosodokagylo, es lefoliazott viz, 3 szemely reszere. Visszafele mar csak 500 km-t utaztunk vonattal, amelyhez mar nem volt szukseg halokocsira. Ezt az utat "sima" IC-vel tettuk meg....a monitor mindig kijelezte, hogy milyen sebesseggel robogtunk...140km/h-nal mar csodalkoztam, 196km/h-nal pedig mar fogtam a karfat... :))))) Az ulesek kenyelmesek voltak, fejtamlaval, es a karfaba beepitett fejhallgato csatlakozassal, amelyen keresztul 5 radioadot lehetett fogni.
Kicsit luxus??? :o)))

(Huu, de orultem, hogy volt nalam fulhallgato!!! :o)


EN:
photos from the finnish train. There are very comfortable with strange water, and entry card for the section. In the section there were 3 beds beyond each other. We traveled 12 hours. Back to Helsinki we traveled only 500km. We sat on IC, which wasn't the same like the hungarian IC. In the arm-rest, there was a headphone connection, and you could listen five types of radios!! What a fancy!?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home