Friday, March 02, 2007

Babamosoly


Az egyik megalloban felszallt o.....en ultem, o odaallt velem szembe.....

Ramnezett, ramosolyogtam, es o visszamosolygott......majd gyorsan elkapta a fejet egy masik iranyba....lassan megint ram nezett, en is raneztem, ujbol mosolyogtam, erre o is mosolygott......ezt eljatszottuk egy parszor....

kb. 3-4 megallot mehetett, mikor leszallt a villamosrol, es mikozben ment le a lepcson, integetett nekem. :)))


Nos, elarulom, hogy ez a szemely egy 1 ev koruli kisleany volt, babakocsiban. :o)

Olyan aranyos volt....talan meg ennyire kellemes elmenyem sosem volt kisbabakkal!

Az volt a legszebb, hogy mikor vittek lefele a lepcson a villamosrol, o maga inditotta a kezet integetesre! En egyaltalan nem integettem neki! Tehat teljesen magatol jott ez a kezmozdulat, nem utanzott.Nagyon meglepodtem! :-)


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home